• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Zarządzanie reputacją firmy w erze mediów społecznościowych.

Reklama internetowa rozwijała się
Reklama internetowa rozwijała się zwłaszcza to właśnie dzięki aktywności Agencji Reklamowej. Kiedy tak właściwie Agencje nawiązały adaptację na rynku, reklama internetowa przyjęła wtedy po raz pierwszy formę baneru. Baner umożliwia przekazanie w sposób graficzny wiadomości a jednocześnie jest odnośnikiem do strony promującej dany towar, czy usługę. Tu przyda się także artykuły reklamowe. Obecnie istnieje dużo form reklamy internetowej oraz ciągle powstają nowe. Jedną z nich jest w wielu przypadkach stosowany Smart Link. Występuje tutaj słowo główne, a dzięki kliknięciu na jego treść pojawia się dymek z tekstem, ryciną i logo. Perfekcyjnymi typami reklamy internetowej są: reklama graficzna charakteryzująca się animacjami, wizualizacjami, reklama kontekstowa przynosząca możliwość opisu specyfiki działania korporacji, marketing za pomocą poczty elektronicznej i pod postacią podarków online. Znaczącym elementem reklamy internetowej są także programy lojalnościowe oraz partnerskie. Programy lojalnościowe oferują korzyści kontrahentom, którzy bez ustanku korzystają z usług bądź też produktów danej firmy. W tym celu stosują różnego typu upusty, upusty oraz upominki. Programy partnerskie zaś nagradzają pozyskiwanie oryginalnych kontrahentów.

1. Przejrzyj

2. Zobacz teraz

3. Przejdź do strony

4. Czytaj dalej

Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwach.

Categories: Biznes

Comments are closed.